FREE SHIPPING OVER 60 EURO -  Order by Friday 18th to receive by Christmas.

Vilkår og betingelser.

Disse betingelsene gjelder for avtale om levering av produkter og tjenester, også omtalt som varer eller varen, til sluttkunder i Norge.

Skywool AS, Munkerudkleiva 22j. 1164 Oslo

Telefon 922 69 602, E-post post@moore.no, Foretaksnummer 997260171 mva.

Leveranse

Vi sender våre forsendelser med Posten og Helt Hjem. Vi utsteder en ordrebekreftelse som vedlegges alle forsendelser, fakturaen mottar du fra på e-post. 

Uavhentet pakke/passiv handling

Dersom du ikke henter ordren og forholder deg ellers helt passiv, vil dette ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven § 11 og § 13, og mister således retten til å gå fra avtalen. Dersom du ikke betaler ny frakt, eller ønsker sendingen på nytt vil du bli belastet et gebyr på kr 150,- fra det innbetalte beløp. 

Dersom du på forhånd melder fra til oss om at du benytter deg av angreretten innen fristen, og du ber Posten om å returnere varen, betaler du for returkostnaden selv. Når vi får returen til oss, så krediterer vi varene.

Priser

Våre priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer merverdiavgift. Prisen på produktet kan variere avhengig av salgskanal, distribusjon og spesielle tilbud. Prisene gjelder inntil de endres.

Porto- og ekspedisjonsgebyr

Porto- og ekspedisjonsgebyr kommer i tillegg på hver forsendelse i henhold til gjeldende satser, så fremt ikke annet er avtalt. Vi gir fri frakt på ordre over kr 800,-

Angre – og returrett

Du er beskyttet av angrerettloven og har 14 dagers ubetinget angrerett fra den dagen du mottar varen på din første forsendelse. Angreretten innebærer at du har rett til å angre kjøpet for uåpnet produkt og returnere varen. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må altså produktet returneres til oss i samme mengde og stand som du mottok det. Dersom varens verdi er redusert mer enn nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, må du dekke dette verditapet. Vi krediterer hva du betalte for varen, minus frakt, når den kommer til oss. Standardisert angrerettskjema finner du HER. Utfylt skjema legges ved i returen eller sendes til oss pådu vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto

14 dagers åpent kjøp. Salgsvarer kan ikke returneres. Tromlet steiner returneres ikke av hygieniske årsaker. 

Emballasjen må være uåpnet og produktet ubrukt. Vi kan ikke ta i mot produkter som er prøvd grunnet hygieniske årsaker.

Send tilbake til oss sammen med angrerettskjema eller et brev.

Pakken sendes til: Skywool AS, munkerudkleiva 22j, 1164 oslo.

Porto blir ikke refundert om du returnerer en fullgod vare.

Ved heving av kjøp og benyttelse av angrefrist, refunderer vi ordresummen, minus frakt, innen 14 dager fra klagen er mottatt hos oss. Sender du senere leveringer i retur, har vi allerede hatt utgiften med håndtering og sending, og du vil derfor motta en faktura på kr 199,00 til dekning av administrasjon og forsendelse.

Reklamasjon

Det gis full reklamasjonsrett etter gjeldende lover for alle mangler ved varen. Under enhver omstendighet plikter kjøper å reklamere innen rimelig tid etter at feilen er oppdaget. Ved reklamasjon, feil og mangler får du dekket eventuelle fraktkostnader. Hvis du vil benytte deg av reklamasjonsretten eller har spørsmål om reklamasjon, må du kontakte Kundeservice.

Klager

Hvis du ønsker å klage på ditt kjøp, ta kontakt med oss på mail. Post@moore.no.

Kundens ansvar om riktig adresse

Det er kundens eget ansvar å skrive rett adresse. Kunden må sjekke om adressen stemmer ved utsjekk og betaling. Det er dessverre ikke mulig å endre adresse etter at ordren er lagt da ordrene pakkes tidlig neste virkedag fra vårt lager.

Det er svært viktig at postnummer og gatenummer stemmer, da Posten er meget streng på at disse må være korrekte. Vi fraskriver oss ansvaret om kunden ikke har oppgitt korrekt adresse og vil da vente på en evt retur fra Posten før vi sender ut pakken på nytt. Kunden må selv stå for portoutlegg for ny utsendelse. Kunden kan velge å angre kjøpet, men porto blir da trukket fra ordresum før tilbakebetaling.

C/O adresse viktig om du bor på annen adresse enn din folkeregistrerte

Bor du på en C/O adresse er det viktig at du får med fullstendig navn på den som er folkeregistrert på adressen.

Eksempel:

Stina Johannessen (ditt navn)

C/O Helene Jensen, krystallveien 68 (den du bor hos + gate/veinavn)

Forbehold og ansvarsbegrensninger

Moore.no tar forbehold om driftsstans, uriktige priser eller leveringsproblemer som skyldes forhold utenfor Skywool as kontroll.

Skywool AS tar videre forbehold om trykkfeil, pris feil, merverdi- og øvrige avgiftsendringer. Eventuelle tilbud gjelder så lenge lageret rekker (som opplyst i tilknytning til den enkelte kampanje).

Vi tar ikke ansvar for feil bruk av produkter. 

Tilbakebetaling ved e-handel

Det blir i kjøpsøyeblikket informert om maksimal leveringstid fra bestilling er registrert. Kan vi ikke levere innen avtalt tid, blir du uten opphold informert om årsaken til forsinkelsen og får oppgitt ny leveringstid. Du har da rett til å heve kjøpet uten kostnad, kreve at kjøpet blir oppfylt eller kreve erstatningsvare fra oss.

Bestillinger:
Mottatte bestillinger ekspederes normalt påfølgende dag. Leveringstiden er normalt 1-5 arbeidsdager (hverdager), avhengig av hvilken tid på døgnet bestillingen gjøres, og om varene er på lager. Send oss en e-post om du har spesielle ønsker eller tilleggsinformasjon som du ikke får lagt inn / sendt med i handlekurv-løsningen.

 

Ved bestilling av smykker kan det hende at vi må produsere det og kan ta opptil en uke å sende

Alle leveringer skjer med Bring eller Helthjem. Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt.
Det er viktig at din postkasse er tydelig markert med ditt fulle navn.

Sporing: Alle forsendelser blir sporet og sporingsnummeret blir synlig på din ordre når ordren er aktivisert og sendt.

Frakt & portotakster
Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som pakkepost direkte til kundens adresse/postkasse. Større bestillinger kan bli sendt som postpakker og må hentes på ditt lokale postkontor.

Det er ingen skjulte gebyrer.

Feil-/skade ved levering:

Merk også at det kan forekomme variasjoner i naturlige krystaller da alle er unike. 

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi oss skriftlig melding(e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Moore.no vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp(forbrukerkjøpsloven).


Hvis du mangler en vare så vennligst send umiddelbart en e-mail til oss på post@moore.no hvor du oppgir ditt navn, ordrenr. og hva som mangler eller er feil/skadet. Er det en skade, må vi ha 1 bilde som viser skaden.
 

Good vibes only =)